Замовити дзвінок

+38 067 32 39 688

+38 067 32 39 688

Гарантія, обмін та повернення

Перед придбанням перших лінз чи при переході на нові лінзи, пройдіть обов’язковий огляд у офтальмолога. Так, ви будете впевнені, що лінзи підходять, мають відповідні параметри, носити їх буде комфортно й безпечно.

 

Оформляйте замовлення в нашому магазині відповідно до рецепту, виписаному офтальмологом не раніше 6 місяців тому. Магазин не несе відповідальності за наслідки носіння самостійно підібраних лінз: якщо ви відчуваєте дискомфорт в лінзах належної якості, але по параметрам рецепта КЛ не підходять, чи якщо не підходить колір.

 

Робіть замовлення розважливо й уважно перевіряйте параметри контактних лінз при отриманні підтвердження замовлення на ваш e-mail. Контактні лінзи і засоби догляду — вироби медичного призначення та предмети особистої гігієни, відносяться до категорії товарів належної якості, що не підлягають обміну та поверненню, згідно з постановою Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р., документ № 172-94-п, редакція від 07.12.2005 р.

 

Якщо ви підозрюєте, що контактна лінза має виробничий дефект, подзвоніть за телефоном +380 (44) 599-8-600 і ми відправимо лінзу на експертизу. Якщо виробничий дефект підтвердиться, ми замінимо блістер / упаковку чи повернемо гроші протягом 14 днів з дня покупки товару.

Щоб відправити лінзу на експертизу, додайте наступне:

  1. Саму контактну лінзу з "дефектом" у контейнері з розчином.
  2. Упаковку: блістер чи флакон від контактної лінзи.
  3. Рецепт-рекомендацію на замовлені контактні лінзи.

Ми не розглядаємо претензії за відсутності рецепту-рекомендації на контактні лінзи, який виключає самопідбір.