Замовити дзвінок

+38 067 32 39 688

+38 067 32 39 688

Гарантія, обмін та повернення

Ми вважаємо, що оформлюючи замовлення в нашому магазині, Ви знаєте які лінзи Вам потрібні і маєте рецепт, попередньо виписаний лікарем-офтальмологом або фахівцем з контактної корекції не більше 6 місяців тому. Відвідування офтальмолога в разі переходу на нові лінзи також є обов'язковим. Це необхідно в першу чергу для здорового і комфортного носіння контактних лінз, а вже потім у запобігання непорозумінь, так як наш магазин не несе відповідальності за наслідки носіння лінз належної якості (наприклад, дискомфорт при носінні або не підходить колір).

Дозвольте Вам нагадати, що контактні лінзи та засоби догляду є виробами мeдіцінcкoгo нaзнaчeнія і предметом особистої гігієни, і відносяться до категорії товарів належної якості не підлягають обміну і поверненню, согласго постоновленію Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р, документ № 172- 94-п, редакція від 07.12.2005 р Тому, уважно робіть замовлення і перевіряйте всі параметри контактних лінз при отриманні підтвердження Вашого замовлення на Ваш e-mail.

Якщо Ви вважаєте, що контактна лінза має виробничий дефект, зв'яжіться з нами по телефону +380 (44) 599-8-600. Ми заберемо у Вас лінзу, направимо її на експертизу. У разі, якщо експертизою буде встановлено виробничий дефект, ми замінимо блістер/упаковку або повернемо Вам гроші. У цьому випадку повернення здійснюється протягом 14 днів з дня покупки товару.

Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся, що у Вас є рецепт - рекомендація на замовлені контактні лінзи!

    1. Контактна лінза з "дефектом" в контейнері з розчином;

    2. Блістер або флакон від контактної лінзи;

    3. Рецепт - рекомендація на контактні лінзи, що виключає можливість самоподбора!

При відсутності рецепта - рекомендації на контактні лінзи - претензії не приймаються!